{{ مرجع فیلم آموزش فارسی }}{{ دانشجویار }}

{{ مقالات و پروژه های دانشجویی }}

size-465px-×-185px-boot
مدرس : شیرزاد
قسمت : 2

سامانه شبکه‌ای پیش‌فرض بوت‌استرپ صفحه را به ۱۲ ستون تقسیم می‌کند، بدون استفاده از ویژگی پاسخگو عرض صفحه ۹۴۰ پیکسل می‌شود. اگر سی‌اس‌اس پاسخگو را به آن اضافه کنیم، شبکه اندازه ۷۲۴ پیکسل یا ۱۱۷۰ پیکسل را، بسته به اندازهٔ صفحهٔ شما، انتخاب می‌کند. اگر اندازه صفحهٔ شما از ۷۶۷ پیکسل کوچک‌تر باشد، ستون‌ها بر روی هم و به‌صورت عمودی و متحرک قرار می‌گیرند.

فرض کنید میخواهید دو ستون مساوی در تگ body در index.html ایجاد کنید. باید به هر کدام از div ها یک class با نام span 6  بدهید. این کار به بوت استرپ می گوید که باید دو ستون کاملاً مساوی ایجاد کند که در هر ستون ۶ ظرفیت (span) جا بگیرد. در واقع از آنجایی که گفتیم بوت استرپ بر پایه ۱۲ گرید ایجاد شده است برای ایجاد ۲ ستون، با کلاسی که به div ها دادیم تعریف کردیم که هر کدام از div ها چند گرید را در بر بگیرند.

4kia.ir filesell دانلود پروژه
ادامه مطلب

[ شنبه 9 آذر 1392برچسب:,

] [ 18:4 ] [ ایران ]

[ ]

فروش شال خاتون + CD آموزش بستن شال و روسری رایگان

 

 

daeshjooyar

این روزها در دنیای طراحی و توسعه وب سایت صبحتهای زیادی در مورد Twitter Bootstrap به گوش می رسد. برخی از مردم آن را لطف بزرگی در حق توسعه دهندگان وب که از دانش طراحی بی بهره اند تلقی می کنند و برخی دیگر آن را نعمتی می دانند که به طراحان وب عرضه شده است. به هر حال هرچه که باشد کارها را آسان تر و سریع تر کرده است. اما boostrap چیست و به چه معناست؟

4kia.ir filesell دانلود پروژه
ادامه مطلب

[ شنبه 18 آبان 1392برچسب:bootstrap twitter, فیلم آموزش بوت استرپ,

] [ 15:27 ] [ ایران ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
4kia.ir آموزش زبان نصرت در 90 روز ( نسخه صادراتی ) 2013